søndag 8. august 2010

Siste feriedag

Årets siste feriedag kom sommeren. Endelig en dag i hagen uten vind.
Litt slapp søndag, etter en trivelig lørdagskveld i festlig lag.
Imens jeg plukket nedfallsfrukt koste Amanda seg i hengestolen. En liten pust i skyggen.
I morgen starter en ny utfordring. Ny barnehage på Limi. Mange nye kollegaer, som jeg ser frem til å bli kjent med. Kommer til å savne noen av mine gamle kollegaer, men da er det opp til meg og holde kontakten ved like :-)

Kjenner også at jeg nærmer meg den tiden av året som er tyngst. Mange minner, sammen med at Amanda begynner å bli stor. Skolestart neste uke. Hvor ble de åra av? Prøver å forberede meg denne høsten. I morgen er det første møte i Cabaretkomiteen i LDK, og det kan jo være spennende. Fortsatt samme mål, som for ett år siden: Bli litt mer sosial, være sammen med mennesker som gir meg positiv energi, og ikke de som tapper meg.
Akkuratt nå ser jeg optimistisk på denne høsten :-)

Nå nærmer eplesesongen seg, og jeg tror den kan gi masse fine blogginnlegg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sommer

Sommer